Starbreeze Publishing ABDiğer
AURIC CELL, Dead by Daylight'ta kullanılan yeni bir para birimidir. Bu paket, oyun içi mağazasında karakter (lisanslı ve lisanssız) ve özelleştirme öğeleri satın almak ve bunların kilidini açmak için kullanılabilecek 500 Auric Cell verir.