Dead by Daylight: All Things Wicked Bölümü
Arkanda. Ekranın yansımasında. Bir yüz. Başı hafif yana eğik. Ağzı kocaman açık. Ağızdan bir ses geliyor. Tanıdık. Farklı. Sana seslendiğinde sakın arkanı dönme. Tanıdık bir ses bile olsa. Dead by Daylight'ın All Things Wicked bölümü yeni Katil Meçhul ve yeni Kurban Sable Ward ile analog korku türünün derinlerine dalıyor. Yeni harita Greenville Meydanı tüm oyunculara açık. Bu eklentiyi satın almak 2 özel kozmetik eşyayı açar: Meçhul'ün Bahçe Keyfi ve Sable Ward'un Özel Tasarım Korsesi.