Dead by Daylight: Alan Wake Bölümü Windows
Bir karanlık dünyadan başka bir karanlık dünyaya. Dead by Daylight: Alan Wake ile eserleri çok satan meşhur yazar Alan Wake, Sis'e geliyor. Bu eklentiyi satın alarak özel bir evrensel Muska olan Çivi Tabancası'nı kazan. Alan Wake, Bright Falls'da geçirdiği sürede yüzleştiği dehşet verici deneyimlerden dolayı aşılması zor ihtimaller karşısında hayatta kalmak için ne yapması gerektiğini biliyor. Şimdiyse amansız düşmanlar ve beklenmedik müttefiklerle dolu başka bir kâbusun esiri. Bu sefer kurgudaki becerisi onu kurtarmaya yetmeyebilir.