Dead by Daylight: A Lullaby for the Dark Bölümü
Tüm mesele hayatta kalmak. Terk edilmiş bir çocuğun yıllar birbiri ardına geçtikçe tek bir günü bile sağ atlatmak için neler yapabileceğinin hiçbir sınırı yoktur. Pişirilmek üzere ateşin üzerine koyulan etin yüzü olmaz. Tek istediği şey bir sığınak ve doğanın elinden aldığı uzun zamandır yitik bir annedir. Ona kalan tek şey ise sıradan kulübesidir; ıssız bir ormanın içinde deli bir kızın cenneti. Doğa, The Huntress'ı serbest bıraktıktan sonra Mr. King'in doğanın güçlerine karşı bir şansı olacak mı? Lullaby for the Dark, Dead by Daylight'ın bir bölümüdür. Bu bölümde yeni bir Katil, bir Yaşayan ve bir Harita yer almaktadır.