Dauntless - 500 Platin
Hesabınıza 500 platin ekleyin. Bu, silah ve zırhlar, varış hareketleri, reklam özelleştirmeleri ve daha fazlasını satın almak için kullanılabilen, oyun içi bir para birimidir. Bunu, Av Parolanızı yükseltmek için de kullanabilirsiniz!