Darksiders III - Keepers Of The Void
Vulgrim'den yola çıkan Fury'nin, kadim bir tehdidi ortadan kaldırmak için Serpent Holes'a gitmesi gerekiyor. Yepyeni yerler, bulmacalar ve düşmanlar, Fury'nin becerilerine test etme şansı sunuyor. Ödül olarak Hollows için yepyeni silah formlarının kilidini açabilmenin yanı sıra ödüllerin en büyüğü olan Abyssal Armor'ı kazanabilir.