Dar Alanlarda Savaşlar
Casusluğun çoğunlukla araştırmacı ekiplerinin veri paketlerini incelemesiyle gerçekleştiği bir çağda, Section Eleven'ın yaklaşımı daha uygulamalı: elektronik iletişim alanlarının dışında yaşayan ve faaliyet gösteren suç örgütleriyle ilgileniyorlar. Diğer istihbarat örgütleri başarısız olunca Section Eleven'ı ararlar. Bir Section Eleven ajanı olarak görevin ortaya çıkan tehditlere doğrudan çözümler bulmak… Çoğunlukla insanların yüzünü bir şeylere çarparak. Oyun, deste oluşturma, sıra tabanlı taktikler ve heyecan verici animasyonlu dövüş sahnelerini klasik aksiyon filmi ortamında bir araya getiriyor. Olasılıkların üstesinden gelerek düşmanlarını yenmek için elini, hızını ve konumunu dengelemeyi öğren. Kendinin ve rakiplerinin oyun tarzına uygun bir deste oluştururken 200'den fazla kart arasından seçim yap. Rastgele olaylarla karşılaş, iyileştirmeler (ya da yaralar) al ve ilerideki dövüşler için ajanını en iyi şekilde nasıl geliştireceğin konusunda kritik seçimler yap.