Dakar Desert Rally: Extended Saudi Arabia Map
Çorak çöllerden egzotik manzaralara, dağlık bölgelerden kayalık arazilere... Atalardan kalma anıtların arasında birincilik için yarışırken Suudi Arabistan'ın her bölgesini deneyimle.