Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #1
Dakar Desert Rally'ye Paris-Dakar klasikleri geliyor! 1986 Paris-Dakar Rallisi'nden simgeleşmiş şampiyonlarla dolu bir arazi rallisi deneyimine hazır ol. Porsche 959 (1986) Güçlü dört çeker Porsche 959'u çöl arazilerinde olarak sür. Tatra 815 (1986) 6 tekerlekli muhteşem Tatra 815'i ile tıpkı gerçek Paris-Dakar Rallisi'ndeki gibi deneyimle.