D4: Dark Dreams Don't Die - Wind-up Knight 2 Giysi Seti
David Young için özel sürüm Wind-up Knight 2 giysilerini alın! Bu paket, David Young için sevilen oyun Wind-up Knight 2'nin logo ve tasarımlarını içeren iki işbirliği tişörtü ve kapüşonlularını içerir!