D4: Dark Dreams Don't Die - Tentacles: Enter the Dolphin Giysi Seti
David Young için özel sürüm Tentacles: Enter the Dolphin giysilerini alın! Bu paket, David Young için sevilen oyun Tentacles: Enter the Dolphin'in logo ve tasarımlarını içeren iki işbirliği tişörtü ve kapüşonlularını içerir!