D4: Dark Dreams Don't Die - Fable Giysi Seti
David Young için özel sürüm Fable giysilerini alın! Bu paket, David Young için sevilen oyun Fable'ın logo ve tasarımlarını içeren iki işbirliği tişörtü ve kapüşonlularını içerir!