D4: Dark Dreams Don't Die - Crimson Dragon Giysi Seti
David Young için özel sürüm Crimson Dragon giysilerini alın! Bu paket, David Young için sevilen oyun Crimson Dragon'ın logo ve tasarımlarını içeren iki işbirliği tişörtü ve kapüşonlularını içerir!