Cygon Garaj Kiti
Yüksek teknoloji şıklığının doruk noktası kılmak üzere Cygon araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle. Bu paket (tüm Cygon araçlarında kullanım için) yeni bir araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Cygon araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.