Cygon Garaj Kiti 2
Yüksek teknoloji şıklığının doruk noktası kılmak üzere Cygon araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle. Bu paket (tüm Cygon araçlarında kullanım için) iki yeni araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Cygon araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.