Cult of the Lamb - Sinful Pack
Cult of the Lamb - Sinful Pack ile dilediğince aykırılık yap. Bu paket, krallara ve kraliçelere layık oburca estetik anlayışının tadını çıkarmak için mükemmel bir pakettir. Kibir günah olabilir ancak bunda ayıp bir şey yok! Cult of the Lamb - Sinful Pack şunları içerir: - 5 yeni Takipçi biçimi: Çekiçbalığı, Uğurböceği, Kaplan, Lama, Sfenks Kedisi - 6 yeni Takipçi kıyafeti - 6 yeni üs dekorasyonu - Kuzu için yasaklı ve yeni bir Post!