Cult of the Lamb - Cultist, Heretic, and Sinful Pack Bundle
Cultist Pack Sevimli topluluğunuz için yedi parçalık dekorasyon paketi ve ayrıca beş özgün takipçi kostümü içeren özel Cultist Pack ile tüm tarikatları kıskandırın. Heretic Pack Eski İnanış'a olan bağlılığını Cult of the Lamb - Heretic Pack ile göster. Bu kozmetik seti yeni takipçi biçimleri, tarikatın için acımasız dekorasyon seti ve Kuzu'nun giyeceği Eski İnanış Postu'nu içeriyor. Tarikat için estetik anlayışın (daha da fazla) kan, ölüm ve kıyamet içeriyorsa bu paket tam sana göre! Cult of the Lamb - Heretic Pack şunları içerir: - Yepyeni 5 takipçi biçimi: Sığın, Goril, Japon Balığı, Sivrisinek ve Keseli Sıçan. - 8 yeni üs dekorasyonu. - Kuzu için aykırı ve yeni bir Post! Sinful Pack Cult of the Lamb - Sinful Pack ile dilediğince aykırılık yap. Bu paket, krallara ve kraliçelere layık oburca estetik anlayışının tadını çıkarmak için mükemmel bir pakettir. Kibir günah olabilir ancak bunda ayıp bir şey yok! Cult of the Lamb - Sinful Pack şunları içerir: - 5 yeni Takipçi biçimi: Çekiçbalığı, Uğurböceği, Kaplan, Lama, Sfenks Kedisi - 6 yeni Takipçi kıyafeti - 6 yeni üs dekorasyonu - Kuzu için yasaklı ve yeni bir Post!