Cult of the Lamb - Cultist and Heretic Pack Bundle
Cultist Pack Sevimli topluluğunuz için yedi parçalık dekorasyon paketi ve ayrıca beş özgün takipçi kostümü içeren özel Cultist Pack ile tüm tarikatları kıskandırın. Heretic Pack Eski İnanış'a olan bağlılığını Cult of the Lamb - Heretic Pack ile göster. Bu kozmetik seti yeni takipçi biçimleri, tarikatın için acımasız dekorasyon seti ve Kuzu'nun giyeceği Eski İnanış Postu'nu içeriyor. Tarikat için estetik anlayışın (daha da fazla) kan, ölüm ve kıyamet içeriyorsa bu paket tam sana göre! Cult of the Lamb - Heretic Pack şunları içerir: - Yepyeni 5 takipçi biçimi: Sığın, Goril, Japon Balığı, Sivrisinek ve Keseli Sıçan. - 8 yeni üs dekorasyonu. - Kuzu için aykırı ve yeni bir Post!