Crime Fighter Challenge Paketi No.3
Bu Crime Fighter Challenge Paketini alarak Batman, Nightwing, Robin ve Batmobile de içinde olduğu çeşitli görev ve predatör haritalarına sahip ol. Bu genişletilmiş görev paketi ile Serbest Savaş ve Görülmez Yırtıcı Hayvan hayalet saldırıları ile ilgili odaklanmış eğitim sağlar.