Crime Fighter Challenge Paketi No.2
Skaffa detta Crime Fighter-utmaningspaket och få diverse utmaningskartor till Batman, Nightwing, Robin, Catwoman och Batmobile. Detta expansiva utmaningspaket möjliggör koncentrerad träning inom Freeflow Combat och Invisible Predator smyginbrytning.