Cozy Grove: New Neighbears
Görünüşe göre efsanevi izcilik becerilerin, hayalet dünyasının dört bir yanına nam salmış. Bu da artık daha fazla hayaletin yardım için sana başvuracağı anlamına geliyor. "New Neighbears genişleme paketi" beraberinde uzun kişisel hikâyelere sahip dört yeni hayalet ayıyı getiriyor. Ayrıca bu ayıların bir sonraki isteğini öyle uzun uzun beklemene gerek kalmayacak. Uzaklardan gelen bu özel ziyaretçileri açmak için Cozy Grove'un yerli ayılarını huzura kavuştur! New Neighbears genişleme paketi ayrıca şunları içeriyor: - Yeni bir böcek türü ile bahar ve yaz aylarında yakalayıp toplayabileceğin kelebekler - Genişleme paketini edindiğinde otomatik olarak koleksiyonuna eklenecek eşsiz bir giysi - Oyun müzikleri arasına eklenen yeni bir şarkı - Bonus olarak da, bizi desteklediğin için giysi dolabını ücretsiz şekilde genişletmeni sağlayan bir teşekkür hediyesi.