CONVERGENCE: Altın Ekko Kostümü
İçerik: Altın Ekko kostümü - Uçsuz bucaksız Zaun şehrini keşfederken herkesin başını döndürecek altın parıltısıyla tarzını yansıt. Altın Ekko kostümünü 2. Bölüm'ün başında Elie dükkânını açtığında kuşanabilirsin.