Commando Domination Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Asker için Heavy Metalci kafasını ve Darbe Testi Askeri görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz! Bu içerik Season Pass paketinde bulunmaz.