Columbia’nın En İyileri Paketi
Bu paket orijinal olarak BioShock Infinite’in Premium ve Ultimate Songbird Sürümlerinin birer parçası olan Sanayi Devrimi Paketi ve Yükseltme Paketi’ni birleştiriyor. Oyuna oyunda harcayabileceğiniz 500 gümüş Kartal, Columbia’da gezinmenize yardımcı olacak 5 Maymuncuk ve 6 benzersiz Ekipman ile başlayın. Bu paketteki Ekipmanlar Handyman’in İntikamı, Şeker Akını, Hızlı Ayaklar, Yakalamaca ve Ekstra!’dan oluşuyor. Ekstra! ve Hain hasar bonusları, hareket hızı bonusları veya ganimet bonusları kazandırır. Dahası, bu indirme iki silah güncellemesine de erişim sağlıyor: Comstock’un Çin Süpürgesi Tüfeği ve Comstock’un Kuş Bakışı Keskin Nişancı Tüfeği. Bu içerik BioShock Infinite Season Pass'e dahil DEĞİLDİR.