Clash in the Clouds
İlk eklenti paketi BioShock Infinite dövüşüne yoğun şekilde odaklanıyor. Silahları, Vigors, Gear, Tears ve Sky-Lines’ı daha önce mümkün olabileceğini düşünmediğiniz şekillerde birleştirin, bir yandan da inanılmaz derecede zorlu engellere meydan okuyun. Bu pakette, yepyeni 4 harita üzerinde 60 mücadele bulunuyor. Blue Ribbon Challenges’ı tamamlayın ve Columbian Archeological Society’de kavramsal sanat, Voxophones, Kinetoscopes ve daha fazlasının kilidini açın.