Claire Kostümü: Deri Ceket (Resident Evil Revelations 2)
Claire Redfield biyoterörizmle karşılaşırsa buna göz yummaz. Bu, Claire'in Resident Evil Revelations 2'deki kostümüne dayanan "Deri Ceket" kostümünün kilidini açar.