Cities:Skylines - Synthetic Dawn Radio
Şimdiye kadar Cities: Skylines'a gelen en çılgın radyo istasyonu Synthetic Dawn'ın mükemmel melodileriyle havaya gir. Bu kanalda dört eşsiz türü kapsayan hem enstrümantal hem vokalli 16 orijinal yeni şarkı var: 80s Electro, Vocoding Electro, Breakbeats ve Futuristic Synths. Radyoyu aç ve synth-spin ustası DJ Jessica Statler, Synthetic Dawn Radio'ya funk'ı geri getirirken kendini müziğe bırak.