Cities: Skylines - Shoreline Radio
Çok daha yavaş bir doğal ritme kapı açmak için Shoreline Radio'ya kulak ver. Kendini huzura bırak, benliğini saf öz sevgiye dönüştür ve kalp atışlarını bir new-age bağımsız folk havasına ver.