Cities: Skylines - Season Pass
Season Pass'i satın alarak bu oyunun içeriklerine daha az para harca. İçerikler çıktığında oyun içinden indirilebilir veya Xbox One Store yoluyla satın alınabilir. Snowfall, Cities: Skylines - Xbox One Edition oynamayı gerektiriyor. Cities: Skylines - Season Pass ile şehrini ve kamu politikalarını geliştir! Çıktıkça tam genişletme paketlerini al, yükseklerde uçan zeplinlerden underground müziklere kadar her şeyi ekle ve dev meteorlarla her şeyi yok et. Season Pass, Cities: Skylines için aşağıdaki eklentilerin hepsini içeriyor: Snowfall (tam genişletme paketi) Natural Disasters (tam genişletme paketi) Mass Transit (tam genişletme paketi) High Tech Buildings (içerik üretici paketi) Art Deco (içerik üretici paketi) Relaxation Station (radyo istasyonları paketi) Rock City Radio (radyo istasyonları paketi) Season Pass ile daha az para öde ve hiçbir eklentiyi kaçırma; her birini çıkar çıkmaz indirebilirsin.