Cities: Skylines - Radio Station Pack 3 (Win 10)
Cities: Skylines - Radio Station Pack 3 ile Deep Focus Radio ve Campus Rock Radio'nun şarkılarına kulak ver. Deep Focus Radio'da çalan Ambient ve Lo-Fi tarzda müziklerle kendini oyuna kaptır veya Campus Rock Radio'yu açıp üniversite şehirlerine yakışır tempolu parçalar dinle. Cities: Skylines - Deep Focus Radio En dinlendirici şehir inşa seansları için ihtiyaç duyacağın rahatlatıcı ambiyans Deep Focus Radio'da. DJ “Deep Thought”un çaldığı Ambient ve Lo-Fi müzik repertuarının keyfini çıkar. Bu radyo kanalında çalınan 16 eşsiz parça odaklanmana yardımcı olarak, asıl önemli olan şeyi yapmanı, yani mükemmel bir şehir planlamanı sağlayacak. Cities: Skylines - Campus Rock Radio College Rock, Teen Pop, Happy Punk ve Power Chord müzik türlerinden oluşan bir repertuarla okuldaki ilk yılını hatırla. DJ "Claude Couture" 16 eşsiz şarkıyla yüksek öğrenim hayatına ritim katsın!