Cities: Skylines II - Soft Rock Radio
Rock müziğinin enerjisi ile ruhunu, rahat ve huzur verici bir şekilde sunan Soft Rock Radio, şehrini isteklerine göre inşa ederken sana eşlik edebilecek en iyi seçenek. Bu radyo, yumuşak gitar tonları ve sakin vokal armonisiyle şehrine ilham vermekle kalmayıp neşelendiren ve enerji veren ideal müzik manzarasını oluşturacak. Böylece hayallerindeki şehri kolayca ve neşe hisleriyle inşa edebileceksin.