Cities: Skylines II - Modern City Bundle
Cities: Skylines II - Modern City Paketi şunları içeriyor: "Feindbold" imzalı "Urban Promenades" Creator Pack: "Urban Promenades" Creator Pack ile şehir hayatının hareketli merkezine adım at. Topluluk içerik oluşturucusu "Feindbold" tarafından tasarlanan bu paket, şehir hayatının özünü yakalıyor. Çok çeşitli hizmet binaları ve karma konut alanı içeren bu paket, seni canlı cadde manzaraları ve kent enerjisiyle capcanlı, sakin kamusal alanlar inşa etmeye davet ediyor. "Richard Shi" imzalı "Modern Architecture" Creator Pack: "Modern Architecture" ile ilerlemenin etkisini hisset. Topluluk içerik üreticisi "Richard Shi" tarafından tasarlanan bu koleksiyon, hem kent sakinleri hem de turistler için en üst seviye hizmet binaları ve tesislerinden oluşan çok çeşitli bir seçkinin kilidini açıyor. Estetiğin en yeni haliyle caddelerini dönüştür ve vatandaşlarının modern eğitimden çağdaş sanata kadar her şeyden faydalanmasına olanak tanı. Soft Rock Radio: Rock müziğinin enerjisi ile ruhunu, rahat ve huzur verici bir şekilde sunan Soft Rock Radio, şehrini isteklerine göre inşa ederken sana eşlik edebilecek en iyi seçenek. Bu radyo, yumuşak gitar tonları ve sakin vokal armonisiyle şehrine ilham vermekle kalmayıp neşelendiren ve enerji veren ideal müzik manzarasını oluşturacak. Böylece hayallerindeki şehri kolayca ve neşe hisleriyle inşa edebileceksin.