Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations içinde BadPeanut tarafından oluşturulan 12 istasyon ve 4 ulaşım merkezi var. Şehrin için ister yer üstünde ister yer altında bir istasyon uygun olsun, şık tren ve metro istasyonlarıyla ihtiyaçlarını karşılayacak yeni toplu taşıma seçeneklerine sahip olacaksın ve böylece şehir sakinleri gitmeleri gereken yere verimli şekilde ulaşabilecek. Modern ulaşım ağı Sunset Harbor ve Mass Transit genişletmeleriyle harika bir uyum içindeki modern görünümlü istasyonlarla ağını genişlet.