Paradox InteractiveSimülasyon
Topluluk içerik üreticisi Tomas13TO tarafından tasarlanan ""Mountain Village"" paketi ile dağlardaki yaşamın çekiciliğine kuvak aç. Bu Content Creator Pack, huzurlu bir dağ köyünde yaşamanın özünü yakalayan 45 yeni bina getiriyor. Otellerden pansiyonlara, hizmet binaları ve restoranlara uzanan imkanlar dağ köyü ambiyansını güçlendiriyor. ""Mountain Village"" şunları içeriyor: 30 Benzersiz Bina (Oteller, Tesisler, Pansiyonlar ve Tatil Köyleri) 3 Hizmet Binası 7 Park 5 Dekorasyon Nesnesi Bu paket ""Mountain Village"", ""Map Pack 3"" ve ""Alpine Tunes"" gibi içeriklerle birlikte, ""Mountain bundle"" içeriğinin bir parçası olarak satın alınabilir.