Paradox InteractiveSimülasyon
Şehirler durmadan değişir, Content Creator Prosper’dan gelen bu Paket de Brooklyn ve Queens’in mahallelerini keşfediyor. “Brooklyn & Queens” seti orta yükseklikte, yüksek yoğunluklu konut binalarından ve ön cephe ve çatı için dekorasyon nesnelerinden oluşur. “Brooklyn & Queens” 60’tan fazla büyütülebilir binayı ve kiralık tabelaları, pencere tipi klimaları, egzoz fanlarını, merdivenleri ve daha fazla nesneyi içerir!