Cities: Skylines - Coast to Coast Radio (Win 10)
Coast to Coast Radio, büyük bir maceraya atılıyormuş hissini yaşatan müziklerin doğru adresi. Şehir mimarları, DJ Toni G'den enerji veren 16 iddialı şarkının yardımıyla kafalarını boşaltabilir ve daha yüksek binalar inşa etme ve daha iyi planlar hazırlama ilhamı veren parçalarla hayallerindeki şehri oluşturmaya odaklanabilirler.