Cities: Skylines - Carols, Candles and Candy (Win 10)
Karşında DLCeason! Carols, Candles and Candy'de farklı müzik türlerinde (Klasik Caz, Latin Caz, Country, Indie ve Indietronica) yeniden yorumlanan beş yeni Noel ilahisi ile kendini bulutların üstündeymiş gibi hissedeceksin. İndirilebilir içeriği indirdiğinde şarkılar mevcut radyo istasyonlarında rastgele çalacak. Üstelik ücretsiz olarak! Bu ücretsiz içerikle hepinize mutlu tatiller diliyoruz, şehir mimarları.