Cities: Skylines - Alpine Tunes Radio
Bu Radyo İstasyonu tam da ağaçların rüzgarda çıkardığı fısıltıları dinlemeyi seven tüm şehir mimarlarına göre! "Alpine Tunes" ile, kendini bir dağın zirvesine yapacağın bir sonraki yolculuk için mükemmel olan 16 parçadan oluşan neredeyse bir saatlik müziğe kaptıracaksın.