Cities: Skylines - 90's Pop Radio
90’lar hayranları, bu Radyo İstasyonu tam size göre! “90’s Pop” ile bu inanılmaz müziğe bir kez daha hayran kalacaksınız: 16 yeni şarkının ve neredeyse bir saatlik müziğin keyfini çıkarın.