Cities: Skylines - 80's Downtown Beat
Asfaltın ayaklarınızın altında eridiğini mi hissediyorsunuz? Trafiğe sıkışıp kaldınız mı? Peki ya dopdolu bir trene binmeye ne demeli? Modern Şehrin karmaşası içinde nefes alın! Kulaklıklarınızı takın ve 80'lerin Downtown Beat radyosu eşliğinde patenlerinizi bağlayın. Radyo İstasyonu bir saatten fazla sürecek 16 şarkı içeriyor!