Chris Kostümü: Silah Fuarı (Resident Evil 5)
BSAA Ajanı Chris Redfield kafayı kırdı ve gitmeye can atıyor! Bu, Chris'in Resident Evil 5'teki kostümüne dayanan "Silah Fuarı" kostümünün kilidini açar.