Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
Olivia Pilling Art Chess setini sunuyoruz; Purling London tarafından özel olarak yaptırıldı ve artık Chess Ultra'nın sanal dünyasında kullanılabilir. Kuzey İngiltere'de yaşayan Olivia Pilling'in yarattığı bu setteki her bir Staunton parçaya, zengin bir renk paleti ve soyut tasarımla modern bir görünüm verildi. Rus halk sanatından esinlenen Olivia Pilling Art Chess seti inanılmaz derecede şıktır ve satranç tahtasında kendini göstereceği garantidir. Bu paket sadece oyunda herhangi bir ortamda kullanılabilen bir satranç takımı içerir.