Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
Mr. Jiver Art Chess setini sunuyoruz; Purling London tarafından özel olarak yaptırıldı ve artık Chess Ultra'nın sanal dünyasında kullanılabilir. Londra'da yaşayan sokak sanatçısı Mr. Jiver'ın yarattığı bu Art Chess setinde her bir lüks Staunton parçasında kendine özgü grafiti stili resimler bulunur. Canlı renkler ve ustaca spreylemenin özel birleşimiyle Mr. Jiver Art Chess seti türünün gerçekten tek örneğidir. Bu paket sadece oyunda herhangi bir ortamda kullanılabilen bir satranç takımı içerir.