Chess Ultra X Purling London Bold Chess
Purling London Bold Chess setini sunuyoruz; Purling London'ın iyi eleştiriler almış ekibi tarafından yaratılmış özel bir set koleksiyonundan elle seçilmiştir. Canlı elle oyulmuş Staunton parçaları klasik ile moderni birleştirerek satranç tahtasına renkli bir farklılık getiriyor. Her bir lüks ahşap parça derin, parlak bir şekilde cilalanıyor ve deri keçe ile damgalanıyor, böylece Bold Chess seti kıymetli, eskimeyen bir güzellik oluyor. Bu paket sadece oyunda herhangi bir ortamda kullanılabilen bir satranç takımı içerir.