Chess Ultra: Santa Monica Oyun Paketi
Dünyanın en popüler plajlarından birine yolculuk yapın ve Santa Monica satranç parkının sunduğu her şeyi deneyimleyin. Rakibinize mavi gökler ve sallanan palmiye ağaçlarının altında meydan okumaya hazır olun. Santa Monica Oyun Paketi içerisinde yeniden doğmuş modern bir satranç seti bulunur. California sahilinin popüler kaykay sahnesinden ilham alır, Kaykay (Skate) satranç setinin her bir parçası geri dönüştürülmüş kaykay parçalarından yapılmıştır. Özenle elde yapılmıştır ve boyanmış ya da cilalanmış olmak üzere iki farklı çeşidi bulunur, Kaykay (Skate) satranç seti geçmişin unutulmuş kaykaylarını yaşama geri döndürür. Bu paket bir satranç takımı ve bir ortam içerir. Bunlar ayrı ayrı kullanılabilir ve oyundaki tüm diğer takım ve ortamlarla eşleştirilebilir.