Chess Ultra: Pantheon Oyun Paketi
Bu pakette Roma İmparatorluğu askerlerinin taş oyun tahtası üzerinde mücadele ettiği bir Roma tapınağını içerir. Satranç bir savaştır ve bir savaşta Roma İmparatorluğu parçalarından daha iyi mücadele etmenizi sağlayacak ne olabilir ki! Gerçekten destansı Roma tapınağını sunan bu pakette bronz dökme satranç taşları yer alır. Gladyatörler ve bölük komutanları, bilginlerle ve hatta Jül Sezar ile omuz omuza mücadele ediyor! Bu oyun paketi mükemmel bir zeka savaşı için biçilmiş kaftan!