Chess Ultra: Isle of Lewis satranç seti
Lewis satranç seti Isle esinlenerek, Chess Ultra Bu indirme paketi (tabii, sanal!) Mors fildişi yapılmış satranç taşları inanılmaz ayrıntılı kümesi içerir. Lewis figürleri şimdiye kadar bulunan en eski satranç taşları arasında olduğu düşünülmektedir. Onlar kendi adını türetilmiştir nerede dış Hebrides, İskoçya'da Lewis Isle 1831 yılında keşfedildi. Uzmanlar, Norveç'te ya da İzlanda, bir yerde 1150 ile 1200 arasında, 12. yüzyılda yapılmıştır tahmin.