Chess Ultra: Akademi Oyun Paketi
Akademi Oyun Paketi tüm zamanların en iyi oyuncularından bazılarını ve abartmasız binlerce satranç ustasını yaratmış olan, Rusya'daki eski ve soylu satranç oynama geleneğine bir ithaf niteliğindedir. Rusya, satrancın eş anlamlısıdır; satranç Rus kültürünün derinliklerine kadar işlemiştir ve 9. yüzyılda Orta Doğudan ilk gelişlerinden bu yana DNA’larında yer etmiştir. Güzel ve bir o kadar da basit satranç taşları, hünerli Rus satranç oymacıları ile ünlü Kholmogory kentinde üretilmiş nadir satranç takımlarının birinden esinlenerek hazırlanmıştır. Mekan için, birçok harika oyuncu yetiştiren ve seçkin turnuvalara ev sahipliği yapan akademilerden esinlenilmiştir. Akademi salonlarında oynamış Rus Satranç Ustalarının izinden gidin ve kendinizi Chess Ultra’nın büyüsüne bırakın.