Championship III and Highway II Courses
İki Rotada Özel Kapışma! Oldukça popüler, yeniden tasarlanan Championship 2 ve Highway haritaları ile eğlenceyi doruk noktasına çıkartın! Yüksek skorlar yapabilmek için bombaları stratejik şekilde kullanmak, ileri düzey oyuncular için bile başarının anahtarıdır. En iyi oyuncular için tasarlanmış bu büyük mücadelenin hakkından gelin ve dünyadaki en yüksek puana ulaşan siz olun!u eklentide Score Attack (5 Dakika) ve Championship III ve Highway II'da Time Trial modları bulunur!Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.