Cevher Krallığı (7000)
Battle Ages 7000 Cevher (Premium Para Birimi) Battle Ages hazinenizi artırmak için satın alın. Cevherler inşaatları hemen tamamlamanızı ve savunmanızı hemen güçlendirmenizi sağlar!